torsdag 20 november 2008

Öppet Hus


Jag sitter i soffan med en svag huvudvärk och ond rygg. Varför det? Jo efter tre presentationer och en stress med att fixa och få i ordning allt så börjar det kännas lite. Börjar väl bli gammal :-). Jag måste säga att jag är stolt över Bladins lärare och elevers insats ikväll. De tog ett stort ansvar både före och under öppet hus. Imponerande! MMVG till Er! Vi har aldrig haft så mycket folk som besökt oss på en gång. Det var galet förra året, men det var värre (bättre) i år.
Kan tänka mig att brandmyndigheterna skulle haft vissa synpunkter på antalet människor som besökte presentationerna. Jag gjorde en snabb kalkyl och gissar på att det var cirka 500 personer. Folk fick ju inte plats när jag körde presentationen. De fick vänta! Jag hoppas att intresset är fördelat lika på alla tre programmen. Måste erkänna att man varit lite orolig för om folk sett annonser, förstått att Bladins erbjuder något utöver det vanliga osv, men i natt kommer jag att sova gott! Nu handlar det om att ta hand om alla som vill besöka oss en vanlig skoldag och att se fram mot allt spännande som sker i vår vardag med en massa externa besök.

Inga kommentarer: