måndag 31 augusti 2009

Vad jag gör om dagarna


Det har nog några undrat. Det är ju kanske så att man inte riktigt har skolledare som det framtida favorityrket, eller kanske är det så att ex. någon på bilden ser sig där om några år? Själv hade jag inte det utan jag läste till fastighetsmäklare, men det är en annan historia. Idag har jag diskuterat kort med David hur den framtida Bladinssidan i Malmö stads gymnasiekatalog ska se ut. Jag har även hunnit ta emot lite klagomål (NV2) på schemat som jag ska försöka lösa under morgondagen. Vi har även haft ledningsmöte som tog alldeles för lång tid, men många intressanta saker lyftes fram. Jag har träffat en blivande elev. Det är särskilt kul att elever från vår "värsta" konkurrent söker upp Bladins och vill byta skola, he he he...

Imorgon kl 8 ska jag presentera siffror för hela skolan om det fantastiska arbete som sker på skolan. Visste ni att 100% av eleverna som gick i tvåan (årets treor) trivs bra eller mycket bra på gymnasiet och att 100% känner sig trygga på vår skola!
God natt!

Inga kommentarer: