tisdag 18 augusti 2009

Börjat jogga och blogga

Ja som rubriken säger så har jag börjat jogga och blogga. Efter mycket glass, grillning och fika under sommaren insåg jag att lite drastiska åtgärder krävdes. Nu !!!! har även bloggandet börjat och vissa tror att jag inte kommer hålla hela distansen ut (dvs hela läsåret), men jag kommer att klara det!

Idag har ettorna varit på Utmaningarnas Hus i Limhamn och imorgon blir det kanot och inspark. Flera av våra tvåor och treor har spelat Laser Dome och haft pick-nick med mera. Denna vecka kommer att inte att vara en "vanlig" vecka utan mycket kommer att gå att planera det kommande läsåret. Treorna kommer att använda tre dagar till att planera och starta upp sina projektarbeten.

Själv har jag idag pysslat med att sjösätta vår nya hemsida som jag tror kommer att upskattas. Den bygger mycket på bilder och förmedlare på ett tydligare sätt den bredd och kvalité som Bladins Skola har.

Inga kommentarer: